понедельник, 29 февраля 2016 г.

Бесплатная диги-бумага на Морскую тему/ Free digi paper/ Tasuta Мere temaatiline digi-paber


Всем привет!
Скоро Весна и не загорами и лето, когда начнутся отпуска и поездки к морю. Некоторые отдыхают круглогодично в более теплых странах. Во время отпуска все делают памятные фото о своих  путешествиях, которые  потом некотые захотят заскрапить.  Фирма Сиззих уже сейчас предлагает диги-бумагу на Морскую тему хорошего качества. Кто имеет  принтер могут себе распечатать и сделать много интересных работ.
Как скачать диги-бумагу перейти по ссылке, ввести свой  емаил и скачать или просто нажать печатать, а потом просто сделать какую-нибудь интересную работу.

Tere,
Varsti kevad ja siis suvi, kus inimesed hakkavad reisima ja puhkama mere ääres . Mõned puhkavad aastaringselt. Reisil tehakse palju pilte, neid kes, tegutseb paberiga  tahavad  neid pildid panna albumisse, mõned tahavad teha lihtsalt inimele , kellele meeldib mereteema kaart jne.
See kord Sizzix firma pakkub meile väga hea kvaliteediga Mere temaatiline digi-paber.
Neil , kellel ei ole paberid aga soovib teha ja olemas printer saab endale printida ja meisterdada erinevaid kaardid ja shokolaadikaardid, albumid jne.
Mida tuleb teha vajutada Digi-paber ja siis laadida või kohe vajutada prindi ja edasi meisterdada.
Mina juba salvestasin ja varsti näitan tööd oma blogis.
Banner
Спасибо , что зашли в гости!
Tänan, et tulite külla!

Комментариев нет:

Отправить комментарий