четверг, 11 февраля 2016 г.

Сладкий подарок /Magus kingitus Sõbrapäevaks

Всем привет!
 Сегодня я  к Вам с шикарной красной розой сделанной их обычной 160 гр красной бумаги. В бутоне розы спрятан сладкий подарок  чупа-чупс . Роза оформлена как бы мини--букетом в горшочке, горшок-коробочка это задекорированая коробка их под чипсов, в которой тоже красиво упакованы трюфельные конфеты.
Горшок-коробочку облекла сначала белой офисной бумагой, затем диги-бумагой и украсила кружевом и вырубками сердечек.
Розу вырезала и плотной 160 гр красной бумаги, вырезала при помощи ножа Сиззих,  3 маленьких и 6 больших цветка. Затем просто посерединкe  каждой заготовки сделал дырку и насадила на ножку чупа-чупса, дальше формировала лепестки  руками и закручивала пинцетом.
У меня получилась большая роза так, как чупа-чупс тоже большой , но можно вырезать меньше заготовки  аналогичным ножом от Сиззикс только поменьше. Вот например, пару лет назад делала такой подарок с цветком.

Tere,
Tegin Sõbrapäevaks magus kingitus, ilus punane roos pottis. Roosis peidetud  pulgakomm ja pottis trühvlikommid. Roos valmistatud tavalisest paberist 160 gr ja pott on kasutatud väike krõpsude  purk. Purk algusel keerasin ümber valge paberiga, siis kaunistasin digi-paberiga ja pitsiga, väljalõigatud südametega.
Roos lõikasin Sizzix masinaga ja   Sizzix lille lõiketera abil , tegin 3 väikest ja 6 suurt lilleväljalõiked  siis iga väljalõike keskel tegin auku ja panin pulga läbi aikude, nii et komm peab asuma  lillede väljalõikede keskel, edasi juba vormisin  näpudega ja pintsetiga, iga lillekihide vahel lisasin ka kuumaliimi ja anda vormi. Paar aastad tagis tegin selline magus kingitus aga kasutades väiksem lille lõiktera.  Kasutatud lõiketerad võib leida, kui vajutada järgmised linkid:
                                         657562- Sizzix Framelits Die Set 5PK - Hearts, Scallop 


Сиззикс предлагает несколько интересных идей и МК использования данного ножа, советую посмотреть и вдохновится.
Praegu võib Sizzixil leida väga vahvad ideed ja õpetused kuidas kasutada samasugune lille lõiketrea, soovin külastada ja vaadata vajutades edasi
This Month Featuring
Спасибо, что зашли в гости!
Tänades Irina, tulege uuesti minu juurde külla!

3 комментария: